Sunshine

正青春!

Shy - Jai Waetford

莫 西 顾:

       Jai Waetford,1999年出生的可爱小正太一只,同时也是2013年澳洲“X Factor”第五季的季军。这首《Shy》选自 Jai Waetford的第二张专辑,专辑里面只有5首歌,包括两首翻唱作品。在Jai Waetford的音乐里,你会发现完全不存在年龄的一些限制原因,Jai Waetford的声线非常多变,已经能够驾驭很多种音乐风格及类型。


歌词:


Everytime you walk into the room
每当与你共处一室 
got me feeling crazy, 
我便手足无措 
chock my heart boom
心如擂鼓 
boom. 
擂鼓 
Any other boy would say but me, 
除我之外的男生 都在与你搭讪 
I look away
你令我心生怯意 
cause you're making me scared. 
只好移开视线 
Try not to breathe 1 2 3, 
屏住呼吸 默数123
try not to freak when you look at me. 
当你望向我时 竭力佯装淡定 
Gotta make you move but I freeze, 
该做出行动却僵立当场 
you don't have a clue
你根本不知道 
what you do to me. 
你对我有多大影响 
Girl, you make me shy, shy, shy. 
女孩 你令我害羞踟蹰 
You make me run and hide, hide, hide. 
令我想要逃避躲藏 
Feel like I get lost in time
迷失在时间长河中 
whenever you need me. 
我愿随时做你的依靠 
Girl, you make me shy, shy, shy. 
女孩 你令我害羞踟蹰 
I find the butterfli fli flies. 
眼前仿若蝴蝶翩翩 
Yeah, you make me lose my mind
没错 你令我神魂颠倒 
whenever you need me. 
我愿随时做你的依靠 
Girl you make me shy. 
女孩 你令我害羞踟蹰 
Rejection is a word
拒绝不是 
that I don't wanna know
我想要的结果 
but a girl like you could kill
但是你这样的女孩 
a boy real slow. 
让我饱受折磨 
A million words stuck up in my head
脑中有千言万语 
waiting to be said but my tongue is
等我说出口但是我却舌头打结 
stumbling. 
张口难言 
Try not to breathe 1 2 3, 
屏住呼吸 默数123
try not to freak when you look at me. 
当你望向我时 竭力佯装淡定 
Try to make you move but I freeze, 
该做出行动却僵立当场 
you don't have a clue what you do to me. 
你根本不知道 你对我有多大影响 
Girl, you make me shy, shy, shy. 
女孩 你令我害羞踟蹰 
You make me run and hide, hide, hide. 
令我想要逃避躲藏 
Feel like I get lost in time
迷失在时间长河中 
whenever you need me. 
我愿随时做你的依靠 
Girl, you make me shy, shy, shy. 
女孩 你令我害羞踟蹰 
I find the butterfli fli flies. 
眼前仿若蝴蝶翩翩 
Yeah, you make me lose my mind
没错 你令我神魂颠倒 
whenever you need me. 
我愿随时做你的依靠 
Girl, you take me high. 
女孩 你令我心猿意马 
I feel like I can fly. 
我仿佛漫步云端 
But I fall out of the sky. 
我却从天空坠落 
But I look into your eyes. 
沉迷在你的双眸中 
oh oh
哦哦哦 
Oh girl, you make me shy, shy, shy. 
哦哦女孩 你令我害羞踟蹰 
You make me run and hide, hide, hide. 
令我想要逃避躲藏 
Feel like I get lost in time
迷失在时间长河中 
whenever you need me. 
我愿随时做你的依靠 
Girl, you make me shy, shy, shy. 
女孩 你令我害羞踟蹰 
I find the butterfli fli flies. 
眼前仿若蝴蝶翩翩 
Yeah, you make me lose my mind
没错 你令我神魂颠倒 
whenever you need me. 
我愿随时做你的依靠 
Girl, you make me shy. 
女孩 你令我害羞踟蹰 
Girl, you make me shy. 
女孩 你令我害羞踟蹰 
Can even talk to you? 
我能和你说话吗 
Girl, you make me shy
女孩 你令我害羞踟蹰 


评论
热度 ( 330 )

© Sunshine | Powered by LOFTER